Ödemiş Bozdağ Gezimizi yaptık.

Karaman Ermenek Çevresi Dayanışma ve Kültür Derneği Üyelerinin isteği üzerine 01 Mart 2020 Pazar günü  ödemiş Bozdağ Gezisi düzenlenmiştir.
01 Mart PAZAR günü 08.00’de Gaziemir Aktepe’deki lokalimizde  buluşan üyelerimiz ile sabah 08,oo de Ödemiş’e dogru hareket ettik.

Yolumuz üzerinde Türkiye’ nin en güzel ilk on kasabası arasında yer alan Tire bulunmakta.

ardından Aydınogulları Beyligi’ nin merkezi Birgi’ ye hareket ediyoruz. Birgi’ de İmam-ı Birgivi Türbe ve Külliyesi, Aydınoğlu Mehmet Bey Camii ziyaret ederek buradan ayrılıyoruz.

Birgi gezisini tamamladıktan sonra Gölcük’ e hareket ediyoruz. Gölcük yayla havası eşliğinde göl kenarında biraz dolaştıktan sonra Kahvaltımızı yapıp üzerinede sıcak çaylamızı içerek bir nebze olsun ısındıktan sonra Gölcük’ten ayrılıp doğası ile bizi büyüleyecek olan Bozdağ Kayak Merkezine hareket ediyoruz.

Bozdağ Kayak Merkezi tesislerinde isteyen Telesiyejle zirveye çıkıp o muhteşem görüntünün keyfini çıkardı,isteyen arkadaşlar plastik çamaşır leğeniyle yada poşet üzerinde  ::))  kayak keyfini çıkardılar. Yemekler yenip kar üzerinde semaverde demlenen çaylar içildi,

sonra dönüş yolunda ise Kırkçeşmeler ve Turgutlu Üzerinden İzmir de Gezimizi sonlandırdık.

Publiée par Keryad Izmir sur Mardi 3 mars 2020

Gezimize katılan tüm üyelerimize Teşekkürlerimizi sunuyoruz.Resimlerde biz niye ykuz demeyin kendi imkanlarımızla anca bu kadar çekebildik,haberde resminin olmasını isteyen arkadaşlar resim gönderirlerse onları da ilave ederiz.